Jeg er ved at tislutte en pumpe og jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvordan jeg skal gøre. I låget til den elektriske installation er der følgende diagram.
Jeg vil jo helst bare tilslutte med alm 220v, men kan ikke se hvad de 3 "faser" (L1, L2, L3) er, jeg har vel kun 1 fase og 1 nul ? Er de 3 faser fra en afbryder eller hvordan skal det forstås ?