Har nogen erfaring med 3-i-1-komfur? Fru Hoffmann 96 03-06-2023 11:50 Har nogen her i LDS erfaring med et kombikomfur med keramisk top, lille ovn og opvaskemaskine i ét?Jeg har et CANDY TRIOVWNT/1 i kikkerten.Lad høre :) 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
polobjørn 1976 4230 03-06-2023 17:23 Når ting kombineres vil der ALTID skulle indgå kompromier "AUTOELEKTRIKEREN"
Gregeren 5657 2830 03-06-2023 21:20 Det er nok lidt surt når opvaskemaskinen går i stykker, og resten af komfuret stadig virker fint.Hvad gør du så?Jeg tror også at man bliver træt af at skulle bukke sig så langt ned hele tiden, når der skal glas i opvaskemaskinen.Til sommerhuset er det nok fint, da man ikke slider på opvaskemaskinen alle ugens dage. Elektronikteknikeren
ev elmand 30539 7480 03-06-2023 22:20 Jeg har ikke erfaring med den. Men det ser da ud til at være udmærket til 1 persons husstand. Bemærk at det er glaskeramisk kogeplade. Altså ikke de lidt mere moderne induktion. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)