Brugertal

Selvom februar er kort slår vi næsten rekorden.

I dag lørdag og vi mangler 1 dag for at den KORTESTE måned er gået, har vi været 13.398 personer på siden, er det ikke ret fantastisk.

Den ene uge for et par år siden, hvor Ekstra Bladet havde den rosende artikel om os steg vi til 12.777 og faldt 5.000 - så det vi har nu er stabilitet og ikke strømninger og jer synes det er så flot.

Men vi er da fortsat lille - tidligere var vi nr. 1 på www.Chart.dk i dag er vi nr. 3, overgået af bl.a. digitalkmera.dk ...

Skal vi prøve at blive større? hvad mener I - for charmen ved siden vil jeg ikke miste for at få flere med, men jeg kan godt mærke, at det irriterer mig at konkurrenter løber med 1. pladsen, som vi burde have.

Mvh. JørgenE
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej JørgenE
Det med at være nummer 1 kan der jo være delte meninger om...Er det ikke bedre at have "selvtilliden" i orden og vide at man er god, end at være en etter?

Sniffer  
Jo Jørgen

Prøv nu at lave et emne med Heste.

Der skulle findes 80 000 Hesteholdere i danmark + dem der har interesse i det.

Jeg kunne også forestille mig at alle de unge piger mellem thjah 9 år og op til 20 ville være på hver dag.

Dem det ikke intereserer kan jo bare lade være med at lukke op.

Og så lave for os brugere valgfri om vi vil se de sidste 15 eller 50 eller eks. 100 indlæg. biggrin

Eller et emne: lav selv børn måske-? :lol:



M

Med venlig hilsen

Søren
Hej allesammen og specielt Jørgen !!

Jeg mener da bestemt at dette site er noget af det bedste der findes på nettet, specielt af de danske sites..

Jeg mener da ganske bestemt at det er et ganske imponerende antal visninger, gæster på siden og hvad der nu ellers måles... Egentligt er det jo kun en mængde måling og på mange måder ganske irellevant....

Det der virkeligt tæller er KVALITETEN af INDHOLDET på siden og de OPLEVELSER brugerne får af at besøge siden... Her er der vist ikke mange der kan være med !!!

Tænk på et dette er et "non profit" foretagende uden reklamer på tv og hvad ved jeg.... Alt er gratis fopr brugeren... Det er kun Jørgen det koster at holde skidtet kørende..... Flot du fortsat orker !!

Faktisk mener jeg også klart at have oplevet en ganske stor stigning i interessen og antallet af besøg gennem de senere måneder.. Ja jeg er en flittig bruger der ofte er på, også i arbejdstiden... Men tilgengæld også på arbejde i mange timer.... ( :wink: Jørgen )

Men jeg er også sikker på at vi kan få mange flere med på siden hvis vi SAMMEN gør en ekstra indsats... Hvis jeg kigger på siden "udefra" så mangler jeg en tilbagenmelding fra de mange brugere der får råd på siden... Hvordan gik det, var det godt eller måske manglede der lige en række små detaljer.... SKRIV ind med de erfaringer du har gjort... Desuden er jeg sikker på at mange "begyndere" inden for LDS ofte mangler en serie billeder til at hjælpe en beskrivelse på vej... Det er måske ikke så nødvendigt for "gamle rotter" m,en for nye og prøvende sjæle tror jeg det vil virke meget inspirerende... Desuden giver det jo muligheden for at "prale" med egne projekter!!! Altså på den gode måde....

Så min opfordring til ALLE er :

Flere tilbagemeldinger... Fortæl om dine erfaringer med de råd du gfik på siden "!

Flere billeder, både i de instruktioner du giver til andre brugere og meget gerne billeder af de færdige resultater du har opnået... Det kan både være en hjælp til andre, og en mulighed for at vise hvad du kan... Ordendtligt LDS arbejde må man godt være stolt af og vise frem....

MVH Njord
Ikke overraskende er vi meget enige Njord.

Mht. heste... ja måske, men motorcykler var jo ikke nogen succes, så sker der ikke noget i løbet af foråret, har jeg tænkt mig at skifte den til "lav-PC".

Mvh. JørgenE
Annonce
Hej Jørgen,

Lad mig starte med at sige, at jeg ikke synes det skal være et mål i sig selv at ligge nr. 1 på chart.dk (eller andre steder for den sags skyld!), men lidt vækst kan da være udmærket!

Jeg er meget enig med Njord i, hordan kvaliteten kan højnes, så siden bliver mere brugbar, også som "opslagsværk", så måske vi alle skulle tænke over måder at fremme dette på (ud over selvfølgelig selv at blive bedre til det!).

Derudover synes jeg også det kunne være ok at udvide emneregsitret (selektivt, så det ikke bliver en blandet landhandel i stil med kandu.dk!!).

Jeg kunne selv godt tænke mig et forum om stokere/træpillefyr/alternativ energi. Det er et lidt "pioneragtigt" område, hvor det er meget svært at skabe sig et overblik over, hvad der virker, og hvad der ikke gør, hvilket gør bruger-til-bruger erfaring vigtig. I øvrigt er der meget lav-det-selv på området!
I dag findes et forum på www.pilleklub.dk, som i "gamle dage" sprudlede af liv, men som er blevet kraftigt forringet, så overskueligheden er væk, hvilket har afspejlet sig markant i brugen!

Mvh
Thomas

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Ja en tanke med en lidt blandet gruppe for det "alternative" ...
Måske ikke helt dårligt...

Men personligt er astrologi, udtræk fra kattehår og hvad man ellers kan finde på ikke lige mig...

Men alternative energikilder, solvarme, jordvarme, masseoven osv er lige mig !!

Men også alternative materialer til byggeri er helt i min ånd...

Men for at det har interesse behøver vi jo heller ikke alle at bygge med halmballer som på friland... Det kan måske også blive en smule tvivlsomt...

Men en hel del af deres tanker er ret fornuftige og fremtidssikrede..

Tænkt på hvad materialer koster fra vugge til grav !! Hvordan skaffer vi os af med ting når vi ikke skal bruge det mere ?? Rart at der er disse tanker i forbrugssamfundet.

Men de helt almindelige tanker omkring selv at kunne reparere er da et stort skridt tilbage til den rigtige retning. Og ved at have lavet en del selv vil man jo også lettere kunne reparere det i fremtiden.

Personligt kunne jeg godt være meget fristet af tanken om at bo gældfrit ( eller måske mere realistisk med en lille gæld ) Men det tror jeg også på kan lade sig gøre med mere konventionelt byggeri end det vi har set på friland.. Fx vil jeg godt overlade rensningsanlæget til det offentlige og så betale lidt for den ydelse.. Men ved selv at bygge kan man komme til at bo i eget hus for en rimelig penge. Byggeriet tager heller ikke skade af at være lidt reguleret. Jeg tænker her på at sikre en vis kvalitet i byggeriet...
For på den ene side er der da mange sjove byggerier at se på fx Christiania, men det vil ikke være rart at se på byggeri i den kvalitet og stil spredt over hele landet.... Det kan jo komme til at ligne affaldsbjerge...

MVH Njord
Hej Thomas m.fl.

Ikke for at være lyseslukker, men jeg tror simpelthen ikke på, at det vil kunne "køre" en gruppe med stoker, træpillefyr og alternativ energi.

Hvorfor skulle det ikke kunne være under huset, når vi trods alt har en god søgefunktion?

Og til de andre der er så dejlige at komme med forslag kan jeg sagtens følge heste, men det har ikke så meget med Lav-Det-Selv tanken at gøre, synes jeg, så er det mere for at få brugere på siden. Vi skulle måske have haft "Lav-Billeder" med udviklingen i digitalkamera, men der er så allerede nogle gode sider, så hvis ikke der sker vild protest, vil jeg åbne "Lav-Computer" om et stykke tid. Ikke for at få nørder over, men for at os der bare bruger den i det daglige kan udveksle erfaringer på et lavere niveau. Og jeg tror så vi skal være lidt mere eksperimenterende, så en gruppe der f.eks. over et år ikke har haft f.eks. 200 indlæg ryger ud igen, og så erstattes af en ny, som vi har lyst til at afprøve. Og jo der er gode sider om computere, men den jeg kender og som vistnok er den største, er det med at få tildelt point og give af disse point for et svar - jeg vil s'gu bare kunne spørge eller søge.

Motorcykler bør dog have chancen, da ikke mange interesserer sig for den i vintermånederne.

Men Jeres kommentarer modtages med tak, for også på arbejde har jeg altid lagt vægt på, at det er bedre at lave noget sammen og blive næsten enig, end at tromle sine meninger igennem. At der så til sidst må være een der træffer beslutningerne er klart, men så sker det normalt på et velafvejet grundlag, som alle kan acceptere. Nogle mener godtnok det er svaghed i en ledelse - jeg opfatter det som en styrke, og synes at jeg kommer meget længere på den måde, for der er jo ingen af os der er ligeså kloge som os alle tilsammen, men en overodnet strategi lægges på grundlag af de input man får og vurderinger.

Mvh. JørgenE
Citat fra JørgenE

Selvom februar er kort slår vi næsten rekorden.

I dag lørdag og vi mangler 1 dag for at den KORTESTE måned er gået, har vi været 13.398 personer på siden, er det ikke ret fantastisk.

Den ene uge for et par år siden, hvor Ekstra Bladet havde den rosende artikel om os steg vi til 12.777 og faldt 5.000 - så det vi har nu er stabilitet og ikke strømninger og jer synes det er så flot.

Men vi er da fortsat lille - tidligere var vi nr. 1 på www.Chart.dk i dag er vi nr. 3, overgået af bl.a. digitalkmera.dk ...

Skal vi prøve at blive større? hvad mener I - for charmen ved siden vil jeg ikke miste for at få flere med, men jeg kan godt mærke, at det irriterer mig at konkurrenter løber med 1. pladsen, som vi burde have.


Hej Jørgen.

Jeg vil gerne lave reklame for din side, så hvis du har flere bagrude streamers, må du gerne sende en til mig.

Mvh.

Henrik Hansen.
Jystrup bygade 3.
4174 Jystrup.
Tlf. 2040 8589.

henrik1

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis