Hej
Jeg er ved at bygge tag og bygger en eksisterende frontespice op igen helt forfra.
Jeg er i tvivl om tagryggen på hovedhuset skal flugte helt med tagryggen på tilbygningen eller de bør forskydes lidt?
Det er ift inddækning og skotrende jeg tænker og ift rygningen.
Der skal enten naturskifer eller tegl på huset -
Er der nogen af jer der kan anbefale det ene eller andet?
Der mangler lidt ift konstruktionen generelt på billederne - men vil gerne blive klogere på det mht rygningen....