Hej,
Vi er ved at renovere 1. sal i et hus fra 1850. Der er nogle spær som virker "for korte", men er det bare sådan de skal være?
Jeg er i tvivl om, om den lette væg under rent faktisk støtter ude i siderne?
Kan jeg bare fjerne den? Altså skelettet til den lette væg?
De bedste hilsner,
Søren