Hej LDS,
På min 1. sal, vil jeg i indhakket som ses på billedet, lave et gulv til loft/skråvæg skab. Jeg er blevet i tvivl om hvor meget jeg skal gøre ud af finish og installationer under/bag skabet.
- Bør jeg etablere gulvvarme og lægge gulv under skabet som jeg gør ved resten af værelset?
- Bør jeg spartle/filte/male bag skabet, ligesom jeg gør på resten af væggene?
Ift. materialer så er det en forskel på 500-2000 kr, hvis jeg vælger at gøre det, samt nogle timers ekstra arbejde, så det er lidt hip som hap om jeg vælger at gøre det, men hvad er god praksis/fordele/ulemper?