Branford trailer

Hej erfarne trailer-folk,

Vi mangler en ny trailer til have- og lossepladskørsel, og da pengene ikke lige er til den dyreste trailer så faldt jeg over denne fra Harald Nyborg:
https://www.harald-nyborg.dk/branford-trailer-500-kg

Er der nogen som har erfaringer med denne?

På forhånd tak. 
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den er fin til formålet :)
Jeg har ikke personlig erfaring med modellen, da jeg har deres tidligere model som er af næsten samme kvalitet.
Der er jo garanti på hvis der skulle blive noget.
Jeg har lånt en Branford nogle gange. Den er meget spinkelt bygget, men fungerer udmærket.
Velkommen på lds. 
Når den total vejer 500 kg. og har nyttelast på 390 kg så er det naturligvis lidt spinkel opbygget som der skrives. 500 kg trailere har ofte en nytte last på 350 kg.
Det er absolut ikke altid dårlig, for det kan jo ikke betale sig at køre med mere tom vægt end nødvendig. 
Du skal bare afholde dig fra at læsse den bredfuld af jord, grus, beton eller sådan noget. Hvis du regner indhold ud så er det ca. 655 Liter og ved grus og jord er det omkring 1200 kg. 
Så har du for det første ingen kørekort hvis " polisen" stopper dig men inden da er den sikkert gået i spagat. Og ja det er prøvet. Min far lånte en gang en trailer af mig, og topfyldte den. Inden han nåede 1/2 km med den sprang et dæk, den var simpelthen presset op i skærmen og kørte varm. 
Du skal lægge mærke til at der ud over prisen kommer indregistrering og nummer plade 750 kr. Og jeg vil anbefale at købe en presenning til den med elastik snor. Det kan holde grene og papkasser på plads når man kører, men det kan også skåne bunden fra at rådne hvis den skal stå ude. 
Håber du får glæde af den. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Tak for jeres svar, jeg tager chancen med den! :)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis