Hej
Hvordan fastgør man bedst de nye spær ned på tagremmen?
I dag er spærene blot sømmet skråt ned udefra med et stort søm, men da jeg saver alle spærender af og montere nye udskårne ovenpå (da taget løftes) skal spærene fastgøres til remmen.
Er det blot et vinkelbeslag eller er der bedre måder?