vådrum i træhus

hej alle!
jeg er igang med at renovere mit sommerhus/kolonihave, og vil gerne lave toilet og bad. mit hus har trægulv og har ikke fundament, huset svæver på nogle cement blokke. jeg vil ikke have et superflot badeværelse, men er blot ude på at finde den billigste løsning som virker. Jeg tænkte om vinyl var en mulighed. der er meget lavt til loftet, så en brusekabine er udelukket.
Hvordan laver jeg et vandtæt rum i mit hus? kan jeg lave det selv?

Venlig Hilsen
David
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
VINYL ER EN MULIGHED, MEN DT ER VIST IKKE LIGE SÅ LET AT SVEJSE UDEN DET RETTE UDSTYR...

Kig ned i det lokale byggemarked og få et par brocvhurer om hvordan du laver et badeværelse... Jeg tænker her på en pæn og let løsning.. Gipsplader, vådrumssikring og fliser.... Det kan gøres ret billigt og er en holdbar og god løsning, og en løsning du bestemt kan klare selv...

MVH Njord
Jeg tænkte, på om det er nødvendigt at støbe en bund oven på trægulvet, for at forhindre bevægelse i gulvet, som måske vil opstå da jeg ikke har fundament under gulvet. eller om trægulvet kan gøres stift nok til f.eks at opsætte fliser. jeg vil selvfølgelig helst undgå at skulle til at støbe.

Venlig Hilsen
David
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis