Toro xl-380oh Havetraktor går ud når jeg tilslutter knivene

Hej har en Toro xl-380 H Den starter og køre rigtigt fint :-) den begynder først at hakke og gå ud når jeg tilslutter knivene efter ca 5 min. kan godt køre med knive når den lige er startet og køre i ca 5 min hvor den så begynder at hakke og gå ud så slår jeg knivene fra og starter den igen uden problemer og motor kører fint, indtil jeg tilslutter knivene igen. Jeg kan holder på gas træk stangen på siden af motoren og så kører den helt fint med knivende med det er jo ikke en holdbar løsning ;-) Der er kommer nyt tændrør på og får masser af gnist. karburator er skilt ad og renset og benzin filter er blevet skifter til nyt. benzintank dæksel er ikke stoppet men mangler membran men tror ikke det er det som er problemet. der kommer masser af benzin ud af slangen. Luft filter er skiftet til nyt. Hvad kan problemet være jeg er løbet tør for gode ideer Nogen der kan hjælpe ? Mvh 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
1: så snart du kobler klipperen til, vil en sikkerheds ordning med din sædekontakt træde i kraft. Dvs. hvis du løfter dig / forlader sædet, vil traktor gå i stå. Prøv at sætte denne ud af kraft, og se om det hjælper. Gør det, så skift/reparer dødmands kontakten.
2: Rpm. regulator kan være træg/uden virkning, så er den sårbar så snart du belaster ved lave omdrejninger. ( sidder givet i oliesumpen i motoren )
Ift.det du oplyser og selv har udført, må det være næste step i lokaliseringen.

 

Jeg har fundet problemet der manglede en dyse i karburator og nu virker den så bare slet denne post tak og god dag mvh 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis