Hejsa.
Jeg har et sæt myndighedstegninger, som vi har fået, som skal laves lidt om.
Der er tale om.
-Fra valmet til sadeltag.
-Lave om til 29grades taghældning
-Fjerne udhæng - tilføje en lille gesims.
Nogen der har tid og lyst til at hjælpe?
Vi bor ikke så langt fra viborg, men kan sagtes maile.
Kram Line