Hej, jeg har lige installeret ny hoveddør, som åbner indad, og derfor er trukket ind i dørfalsen. Det udvendige trin er lige til den smalle side, i forhold til at have foden på, så jeg vil gerne have det gjort 10cm dybere, og lægge et par klinker. Hvad vil fremgangsmåden være her? Højden over jordniveau er under 10cm, så det er ikke det helt store, men tænker der skal støbes lidt under niveau, evt. sætte en blok i det våde beton?