Hej alle.
Jeg kunne godt tænke mig listebeklædning på fronten af en garage (port fjernes så der kun er en dør), men er i tvivl hvorvidt jeg skal bygge skelettet op. Udhænget er ikke stort så det vil stå i regnvejr. Jeg kunne godt tænke mig listerne gik over døren også, så det hele går i ét.
1) kan man bruge en billigere trykimpr. Liste eller er cedertræ/lærk at foretrække?
2) hvad skal den sorte baggrund laves af? Kan se mange anbefaler vindpap men kan det holde i flere år? Kunne alternativ være en sortmalet krydsfiner?
3) skelet i reglar, og hvad så efter? Det skal ikke isoleres indvendigt. Og så skal de lodrette lister sættes på vandrette lister.