Jeg ved ikke om det er det rigtige sted men jeg har en låge som er 9.5cm bred og jeg skal have købt et stalddørsgreb.
Jeg har engang for mange år siden haft et i fra Harald eller J&f men det var med en split og den knækkede hele tiden så den røg af.
Men jeg kan ikke huske længden.
Hvilken længde skal jeg købe?