Stalddørsgreb

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted men jeg har en låge som er 9.5cm bred og jeg skal have købt et stalddørsgreb. 
Jeg har engang for mange år siden haft et i fra Harald eller J&f men det var med en split og den knækkede hele tiden så den røg af. 
Men jeg kan ikke huske længden. 

Hvilken længde skal jeg købe? 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tak for hjælpen Jens. Den ser fin ud 👍
Velbekommen   

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis