Texas Razor 5195TR/W fremdrift problem

Jeg har en Texas Razor 5195TR/W hvor fjederen til fremdriftsmotoren er hoppet af. Har haft snakket med Texas som har af to omgange sendt mig en fjeder som de mener passer. Desværre har ingen af dem passet eller været i nærheden til at kunne bruges.

Derfor håber jeg at der er nogen her inde som vil kunne hjælpe med den rigtige reservedel. Det kan også evt. være et billede af den eller hvordan den er monteret.


3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Måske du kan have noget ud af denne tråd, med det samme problem med hvor fjederen skal sidde, det er dog et andet fabrikat, men ofte ligner de jo hinanden. LINK

Du kan også prøve at kikke reservedelstegningen hos Texas, så kan man ofte se hvordan det skal sættes sammen.


Vi prøver igen, i morgen --
je_ns skrev den 20-05-2023 22:30:20

Måske du kan have noget ud af denne tråd, med det samme problem med hvor fjederen skal sidde, det er dog et andet fabrikat, men ofte ligner de jo hinanden. LINK

Du kan også prøve at kikke reservedelstegningen hos Texas, så kan man ofte se hvordan det skal sættes sammen.

Tak for linket, men den kan desværre ikke lige overfører til min maskine.

Det er det som er det helt store problem at Texas selv har sendt mig to forkerte fjeder selv med et model nr til dem. Deres reservedelskatalog for min maskinen kan jeg ikke se fjederen fremgår. 

Må prøve at ringe til dem igen i morgen og se om man kan snakkede med en medarbejder der ved noget. 
Løsningen er blevet at jeg fandt en anden maskine fra Texas som minder og dens fjeder kan bruges. Texas ment at det ikke vil passe og anbefalede at man sendt den på værkstedet.

Varenummeret er 438622. Jeg har dog valgt at lave et hul ind til motoren hvor der kommer en plade på. Således at man nemmere kan komme til for at skifte remmen og evt. en ny fjeder. 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis