Kontakt virker ikke!!

Hej

Som i kan se på vedhæftet billede, så den øverste kontakt, den hvor dækslet er taget fra, den virker ikke længere, dvs den reagere ikke længere på at trykke på enten tænd eller sluk. 

Sådan var det i et par dage, nu tændte den af sig selv igår og står nu bare tændt uden vi kan slukke for det. 
Jeg har prøvet at tage strømmen i huset, men når jeg åbner for strømmen så tænder den bare igen inde i badeværelset. Der sidder et 2032 CR batteri som jeg også har taget ud, skiftet til nyt flere gange, men intet virker!!

  1. Jeg overvejer at få lavet det om til en standard TÆND/SLUK kontakt, hvad tror det ville koste?
  2. Hvad kan jeg gøre her og nu for at slukke for det? Uden at pille alle pærene ud...


Tusind tak..
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvordan er forbindelserne på bagsiden, hvis der er nogen. Prøv at tage afbryderen ud. Der findes forskellige typer, så tag et billede af bagsiden.

fase
Ligner et trådløs ihc tryk. Hvis det er med controller og tavlekomponenter er der svært at fejlfinde selv.
Hvis det er stand-alone kan du selv gen-programmere Link1 Link2
Hold evt lige A knappen inde på trykket og se om der overhovedet er liv i det. Skulle selv holde op med at blinke efter 1min.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis