Hejsa
Jeg har skiftet min hoveddør, og vil derfor have min gamle lås med over. Hvad jeg kan finde frem til, er det en Assa Euro 1602 (dråbecylinder med stort greb). Min nye dør er lidt tykkere, så jeg mangler 20mm på den indvendige side (ved grebet). Er der nogen, der ved, hvordan man forlænger den? Hvis den sidder som på billedet, låser den fint, men jeg kan ikke få den indvendige side på :)
Med venlig hilsen
Azkaban