Dråbecylinder forlænger

Hejsa

Jeg har skiftet min hoveddør, og vil derfor have min gamle lås med over. Hvad jeg kan finde frem til, er det en Assa Euro 1602 (dråbecylinder med stort greb). Min nye dør er lidt tykkere, så jeg mangler 20mm på den indvendige side (ved grebet). Er der nogen, der ved, hvordan man forlænger den? Hvis den sidder som på billedet, låser den fint, men jeg kan ikke få den indvendige side på :)

Med venlig hilsen
Azkaban
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har haft samme problem med min lås, løsningen blev at købe en der var længere, de findes i forskellige længder både "udad og indad"


Vi prøver igen, i morgen --
je_ns skrev den 18-05-2023 22:37:31

Har haft samme problem med min lås, løsningen blev at købe en der var længere, de findes i forskellige længder både "udad og indad"

Kan man ikke købe en forlænger til den model?

Har du så også fået omkodet låsen?
Nej der er ingen forlænger til den model, det var det svar jeg fik ved låsesmeden.
Jeg fik koden den nye om, da jeg kunne bruge den gamle til en anden dør.



Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis