Undgå toiletlåg ridser væg?

Hejsa
Jeg er flyttet i ny lejlighed. Tidligere lejer har lavet følgende løsning som kan ses på billederne, hvor de har sat en filtpude op bag toiletbrættet. Jeg synes dog ikke det er en særlig køn løsning.

Nogle forslag til hvad man ellers kan gøre? Og er der et egentlig behov for noget til at beskytte overhovedet? Hvor meget ridser sådan et toiletlåg?


5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror nu nærmere det for at det ikke skal "larme", når det bliver slået op imod væggen. 
Jeg tror ikke væggen bliver ridset, brættet er sikkert af et blødere materiale.
Men er enig i at det nok nærmere er støjen man har været efter.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Jeg kan så fortælle, at der bliver et mærke i væggen, hvis der ikke er noget der. Ja, ja man kan slå det meget forsigtig op, så bliver der ikke. Men så er det lige at en bekendt skal bruge det, og han er lidt trængende, så BANG, så er mærket der.

I datters "nye" rækkehus sad der et fint mærke i væggen (filt), hvor brættet blev slået op. Det er nu spartlet og malet. 

Man kunne sætte en af de helt klare "dutter", man bruger til skuffer mv. Det er i hvert fald pænere end trådstartes store filt.


@henrikh29 det kommer nok an på hvad vægmaterialet er. 

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Ud fra billedet gætter jeg på et væghængt toilet med malet spånplade bag- måske med filt. Så jo der kommer mærke i spørgers væg (og det er jo den jeg svarer på). 

Havde det været ikke-væghængt ville brættet gå mod cisternen.

Tidligere ejer har jo også sat en filtpude på af en årsag. 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også