Brusevæg

Mon det er muligt at få glasvæggen i bruseren tilbage igen eller er det afmontering og op med en ny? Nogle der kender fidusen. Jeg kan simpelthen ikke se hvordan jeg skal løsne væggen uden også at skulle afmonterer skinnen på klinkerne. Det giver næsten ikke mening 🙄
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Måske andre kan se hvad du prøver at vise, jeg kan ikke. Tror du skal skrive lidt mere tekst til et billede hvor du rykker lidt tilbage.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
JohnLarsen skrev den 16-05-2023 17:44:50

Måske andre kan se hvad du prøver at vise, jeg kan ikke. Tror du skal skrive lidt mere tekst til et billede hvor du rykker lidt tilbage.

Kan godt se at det ikke er verdens bedste billede, men man kan måske ane at glasvæggen har sluppet i toppen af billedet.

Takker, kan vist godt se at glasdøren har sluppet hængslet(eller hvad det hedder).
Men uden at kende fabrikat/model kan jeg ikke regne ud hvordan den er fastgjort, og derfor heller ikke hvordan den måske igen kan gøres fast.
Måske andre kan genkende systemet.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Ofte er der monteret en U profil på selve flisevæggen. Glaslågen har så en skinne, der er skudt ind i U profilen og fastgjort med selvskærende skruer. Jeg kan ikke ud fra billedet se, om det er tilfældet her.

Kan du tage et billede fra siden (begge sider af glasvæggen) og monteringen ind mod fliserne.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis