Udskiftning af planlimet vask

Hej
Vi er i gang med at opdatere vores køkken med nye låger mv. Vi vil gerne beholde vores granit bordplade.
Vi vil dog gerne udskifte køkkenvasken som er planlimet. Det vil køkkenfirmaet dog ikke rører ved.

Jeg har søgt på dette forum og det virker som om man kan løsne den med en varmepistol.
Er der noget imod at finde en ny vask i samme størrelse og planlime igen eller er det bedre at nedfælde vasken og leve med den kant der opstår?
Er der noget andet vi skal være opmærksom på?

Tak
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Vi står med nøjagtig samme udfordring. Derfor vil jeg høre om I i sin tid fandt en løsning 🤞🏻 
På forhånd tak for hjælpen 🤗
TKR skrev den 29-04-2024 14:54:34

Hej.
Vi står med nøjagtig samme udfordring. Derfor vil jeg høre om I i sin tid fandt en løsning 🤞🏻
På forhånd tak for hjælpen 🤗

 Velkommen på siden  

Hvad fejler din gamle vask? 


Vi prøver igen, i morgen --
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Vi har bare bibeholdt den gamle. Vi blev anbefalet ikke at gøre noget ved det. Størrelsen skal jo være eksakt det samme som den nuværende vask.
Det vil være nærliggende at undersøge hvilken lim der er brugt, hvis det er epoxy hjælper det ikke at varme på det.

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

'Normal' epoxy begynder at smelte ved 150 grader, men der findes specielle lime, som først smelter ved 350 grader.
Ole A--
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også