Jeg har købt nogle skabsmoduler (fra Ikea) som skal samles til et bryggers-møbel. Bagsiden skal jo gerne monteres på væggen, men pga. diverse rør er jeg nødt til at rykke nogle cm ud fra væggen (jeg tror måske 7-8 cm). Jeg tror der følger monteringsskinner med til hvert skabsmodul.
Jeg kan umiddelbart forestille mig 2 løsninger.
Løsning 1: At jeg sætter en tilstrækkeligt tyk lægte op på væggen og monterer skabsmodulerne på den.
Løsning 2: At jeg sætter nogle passende mindre stykker op på væggen, som monteringsskinnerne kan monteres på i passende afstand til væggen.
Hvad taler for henholdsvis den ene og den anden løsning? Eller har I et endnu bedre forslag?