Byd batteri til solcelle

Er der nogen der har erfaring at sige hvordan man tilkobler ny byd batteri til solcelle sammen med to batteri som jeg har i forvejen 
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad er et byd batteri?
Mvh.
Mikkel
Velkommen på lds.
Batterier skal være ens for at det kan køre sammen. Så hvis du ikke har BYD batterier i forvejen så går det ikke. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
FoXX skrev den 13-05-2023 21:05:37

Hvad er et byd batteri?
Mvh.
Mikkel

Mon ikke det er batterier fra samme (søster)firma som producerer elbilen BYD(Build Your Dream)?


Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
ev elmand skrev den 13-05-2023 22:23:45

Velkommen på lds.
Batterier skal være ens for at det kan køre sammen. Så hvis du ikke har BYD batterier i forvejen så går det ikke. 

 Tak for svaret , Det gøre det de er det samme men bare dem to jeg havde den gang jeg købt anlægget men den sidste jeg købt den her i sidste uge 

Annonce
FoXX skrev den 13-05-2023 21:05:37

Hvad er et byd batteri?
Mvh.
Mikkel

 De er solceller batteri ( bare et mærke ) som Tyskland og Kina der lave dem 




JohnLarsen skrev den 13-05-2023 23:17:36

Mon ikke det er batterier fra samme (søster)firma som producerer elbilen BYD(Build Your Dream)?

 

Jo, det er fra det samme kinesiske firma.

BYD har længe sagt at de ville komme med nogle natrium-batterier til en lavere pris end litium-batterier. De ville blive tungere end litium-batterier, men det har jo ikke den store betydning til solceller. Det kniber åbenbart med at få det til at virke. Deres nye billige el-bil BYD Seagull, skulle være med natrium-batterier, men den har fået litium-batterier.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis