Hjælp til betjeningspanel hæve/sænke bord LINAK

Vedrørende B8 hæve/sænkebord med LINAK teknink.
Under flytning hos min datter blev ledningerne til betjeningspanelet, rykke ud af printet hvor de var loddet fast.
Der ville være super hvis nogle kunne tage et billede af hvordan de sidder på printet, der er 8 ledninger.
Ledningen er med et RJ45 stik som går op i styreboksen.
Bare det er et betjeningspanel med 6 knapper, gør det ikke noget det ser lidt anderledes ud.

Boxen er nem at adskille, når den er skruet af bordet, så kan bunden bare løftes op..



Vi prøver igen, i morgen --
Vedrørende B8 hæve/sænkebord med LINAK teknink.... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
JohnLarsen skrev den 14-05-2023 22:02:13

DLG skrev den 14-05-2023 18:35:56

Baner ser meget ens ud, selvom det er lidt utydeligt.
Men ledningerne er ikke loddet på de samme loddeøer...

Beklager, men de er langt fra forbundet ens.

På mit skærmskuds gule pil er der ingen lodning i højre side af de fire, på den anden er det modsat.
Ved min blå pil er der tre lodninger på den ene mod tre på den anden.
Ved min røde pil er der lodning på den ensomme, men ikke på den anden.

 Har også studeret det nærmere, og havde håbet at farverne på ledningerne skulle sidde i samme rækkefølge, men det skal de heller ikke, jeg har lokaliseret placeringen på 2 af ledningerne, den en hvor der sad på en afrevet loddeø, og den anden sad der stadig en lille stump af kernetråden.

Har også kikket på Linak hjemmeside, og de skriver ingen support til slutbruger..

Sakset fra Linak teknisk support.

"Andre forespørgsler vedrørende teknisk support stilles direkte til udstyrsproducenten. Kontaktoplysninger fremgår sædvanligvis af fabrikantens mærkeseddel eller brugsvejledningen. LINAK sælger udelukkende til fabrikanter. Vi tilbyder ikke teknisk support til slutbrugere eller servicevirksomheder. "


Vi prøver igen, i morgen --
Lige en afslutningen på tråden, vi fik ganske gratis et linak hæve sænke understel, hvor alt virker 100%, g som var betydelig nyere.

Så nu er problemet løst, og det gamle er kommen på genbrugspladsen..

Betjeningspanelet er helt anderledes på det nye, der er kun op/ned knapper, og det virkede ikke på det gamle.
Ledningen til det nye betjeningspanel, var klippet over, men her var kun 3 ledninger i brug, og alle i forskellig farve, så nemt at fixe..


Vi prøver igen, i morgen --
Bare godt

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis