Super flot arbejde, udført af Norlys fiber

Har bestilt fiber forbindelse, i går eftermiddag kom de gutter der skulle skyde røret til fiber, ind på min grund, og kikkede på opgaven, som vi så snakkede lidt om. De ville så komme i dag kl 8,00 hvor jeg ikke var hjemme.
De skulle skyde under asfaltvejen, og ind på min grund, mellem min grund og asfaltvejen er der en 1 meter strimmel med græs, her havde de håndgravet græstørvene af, og omhyggeligt lagt dem ned igen, efter endt arbejde, så det stort set var usynligt at de havde haft gravet op. (rensten af vejen var der skudt under hæk og græsplæne, og kom op hvor jeg havde markeret på huset.)

Så stor respekt for folk som gør sig umage med deres arbejde.





Vi prøver igen, i morgen --
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
For 11 år siden fik vi fiber lagt ind (Energi Midt). De gravede vel ca 15m skråt hen over græsplænen. Og det var vel sidst i januar måned. Det blev efterladt meget pænt. Men prikken over i'et var at der et par måneder senere kom en mand forbi og lavede en sidst finish samt såede græs. 
Aldrig har jeg set så pænt arbejde. Efter at græsset var kommet igen var det umuligt at se at der har været gravet.
Året før havde vi fået gravet ny stikledning til vand ned, i samme græsplæne. Der har jeg et par gange måttet erterfylde med jord og så græs da renden åbenbart faldt sammen efterhånden. 

 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis