Vi skal i gang med at bygge nyt kolonihavehus. Vi har besluttet os for punktfundament, men er i tvivl om, hvordan vi løser det ift. kloak. Kloaken er ikke etableret endnu, og vi skal først tilsluttes til december. Skal kloakrøret indrammes i hulrummet mellem hus og jord for at undgå skader fra f.eks. skadedyr?