Anbefal mig en sprøjtepistol til havebrug

Jeg har nu haft mindst 5 men nok nærmere 10 forskellige sprøjtepistoler til min haveslange. De går i stykker for et godt ord.
Jeg har prøvet både dyre og billige. Fra gardena. Hozelock. Og diverse billige byggemarked mærker. Jeg har prøvet nogle i plastic. Messing. Og andre metaller.
De holder sjældent mere end en enkelt sæson.

Hvad bruger I? - som i er tilfredse med? 
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nito med passende koblinger i metal. De holder resten af din levetid med mindre du kører dem over med bilen.

Selvbygger med stort S. 
Superdiy skrev den 11-05-2023 17:10:08

Nito med passende koblinger i metal. De holder resten af din levetid med mindre du kører dem over med bilen.

Jeg vil gerne købe nito produkter. Men jeg kan ikke finde nogen forhandler i nærheden. Har været byen rundt. 

Hvor købes de og hvilken pistol fra nito er passende til havebrug?

Har en tussegammel Gardena, der stadig virker tilfredsstillende. Men det kan være de nyere er af ringere kvalitet.
Det afhænger af hvad du skal bruge det til. Hvis det bare er for at vande krukker er det alm strålerør fint. Ellers det sorte spulehåndtag.
Enhver traktor/maskinhandel har dem. Alternativt nethandel, men der kan være stor prisforskel.

Selvbygger med stort S. 
Superdiy skrev den 11-05-2023 19:37:54

Det afhænger af hvad du skal bruge det til. Hvis det bare er for at vande krukker er det alm strålerør fint. Ellers det sorte spulehåndtag.
Enhver traktor/maskinhandel har dem. Alternativt nethandel, men der kan være stor prisforskel.

Hvad er en traktor/maskinhandel? Kan du give et par navne? Gerne på sjælland.

Annonce
En traktor forhandler. Der landmanden går hen for at få nyt udstyr.
Sjælland er et vidt begreb så der er mange at vælge i mellem hvis man kommer udenfor byskiltet. Røstofte, Mertz, Semler agro m.fl. Google kan hjælpe dig på vej.

Umiddelbart tror jeg også alle Kramp forhandlere har det.

Selvbygger med stort S. 
Superdiy skrev den 11-05-2023 20:48:15

En traktor forhandler. Der landmanden går hen for at få nyt udstyr.
Sjælland er et vidt begreb så der er mange at vælge i mellem hvis man kommer udenfor byskiltet. Røstofte, Mertz, Semler agro m.fl. Google kan hjælpe dig på vej.

Umiddelbart tror jeg også alle Kramp forhandlere har det.

OK. Jeg må se om jeg kan finde nogen af dem i området.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis