Hej alle,
Jeg laver skur med betontagsten (Palema 2k) samt undertag (25grader hældning). Jeg kan læse mig til der skal gratrulle under tagrygningen. Hvor nødvendigt er det når der også er undertag? Regner det let ind under rygningssten eller skal der meget blæst til?