Undertag SMO 38 10-05-2023 19:47 Vores undertag har fået disse små huller/revner. Er der noget man kan gøre ved det, udover at skulle sætte helt nyt undertag op? Kan man lappe det med noget? 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Superdiy 2524 4200 10-05-2023 20:43 Det er desværre en del af “charmen” ved at bruge undertag med kortere levetid end taget.Det kan lappes med undertagstape, men er der hul et sted er der nok mange flere. Selvbygger med stort S.