Vi har fået fræset vandrør ind i væggen, så radiatorskjuleren mere kom til sin ret.
Men det var desværre ikke muligt at få dem gemt fuldstændig(længere historie).
Så nu stikker der et stykke ud oppe i vores stuk.
Er der nogle som har en god ide til hvordan vi kan skjule dem på bedste vis?
Vi har snakket om et stort gardin som falder ind lige omkring røret.
På forhånd tak.