Hejsa.
Jeg er i gang med at bygge en udestue med ensidet hælding og ville gerne høre folks mening om afstivning af skellet. Alt træ er i dimension 47x200. Gevindstænger støbt i fundament. Jeg har lavet kryds med hulbånd. Og synes egentlig skelettet virker stabilt, dog kan jeg hvis jeg står oppe på stigen og rykker i skellet godt få den til at give sig lidt. Højden er 2.8 og 3.4 m. Skelettet måler 7.5 i længde og 4.2 i brede. mon ikke det er naturligt når man tager fat deroppe?