tyndtflydende multilim?

Hej med jer

Jeg har en udfordring, som jeg prøver at løse på den simplest mulige måde..mit hus er sokkelisoleret, og alt er godt.. dog er der et stykke af sokel som er fremskudt, hvor pudslaget har sluppet den underliggende flamingo.. det giver jo mulighed for at der kan rende lidt vand ned, og evt. løsne yerligere..
Den rigtige løsning er selvfølgelig at skære det løse væk, og pudse op påny..
meeeen.. kunne man måske finde en tyndflydende klæber, der kan sprøjtes derned, og udskyde den større reparation lidt? Jeg er ude i noget PU-lim, måske? det skal kunne binde på hhv. flamingo og puds.. :-) 

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Et billede ville gøre det nemmere at komme med forslag.
Der er en del ting med opløsningsmidler i der opløser flamingoen, så lav en lille prøve først.

Vil du lime skal du ikke bruge lim der skummer op og udvider sig, men almindelig hvid lim til udendørs, du kan evt fortynde det med vand.






Vi prøver igen, i morgen --
Jeg ville bruge epoxy men som Je_ns skriver så er en prøve først en rigtigt god ting.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Tak.
God pointe, med en prøve.  Det er supereps,  der er brugt, har det betydning i fht. Prøve. Jeg har nemlig almindelig eps liggende, men vist ikke noget med graphit.

Jeg ville lige tage foto.. det er faktisk meget mindre løst end jeg umiddelbart troede.. 
Kan man bare fikse med noget husrep, og så et tyndt lag indfarvet puds ovenpå? (Jeg har en halv spand slutpuds)

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Her var foto

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også