Anbefaling af gulvvarmestyring

Hej allesammen,
Konen og jeg skal have ny gulvvarmestyring og leder i den forbindelse efter nogle anbefalinger af disse. Vi har især kigget på Wavin AHC 9000 og Wavin Sentio, men vi er i tvivl om de ekstra funktioner ved Sentio vil blive brugt. Vi leder efter erfaringer fra andre med disse - eller andre - gulvvarmestyringer, som kan fortælle lidt om hvor meget i kan styre/programmere/automatisere og om i bruger de funktioner der er til rådighed eller om det bare står fast på en indstilling.

Lidt om huset:
fra 2001, 1 plan, 86 m2 og vi skal bruge 5 kredse.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Matias

Jeg er måske lidt farvet, da jeg arbejder hos Wavin, men jeg har i mine år i marken monteret mange forskellige styringer - og har bestemt mine favoritter. Nu ved jeg ikke hvor i landet i bor, men måske jeg kan henvise til nogen dygtige VVS'ere. Jeg skal også gerne give min mening med på vejen, men så får jeg brug for at kende lidt mere til jer, jeres hus og jeres opvarmningsform

Vh

Glem aldrig drengesmilet, smilet over at have lavet noget der bare dur'
YouTube: VVS Tips & Tricks
Hej Michael,

Tusind tak, det vil jeg rigtig gerne tage imod :) vi bor i Tilst (Aarhus) i et et-plans rækkehus på små 86m2 med 5 kredse :) vi vil gerne have noget der virker, men også noget der er fremtidssikkert. Jeg hører om mange smarte funtioner ved fx. Sentio, men jeg kan ikke gennemskue om sådanne funktioner ville blive brugt. Er der andet du har brug for at vide? :)
Hej igen

Hvis du lige sender en mail til mig med jeres oplysninger på huset og hvilken opvarmningskilde i har, så tager vi den derfra

[email protected]

Glem aldrig drengesmilet, smilet over at have lavet noget der bare dur'
YouTube: VVS Tips & Tricks
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis