Hej ..
Vi er ved at lave et rækkehus klar til udlejning, og har besluttet af der skal ligges sildeben (klik fra BerryAlloc) / er indkøbt)
I følge producenten, skal gulvet være plant, og må max. svinge 2 mm.
Stuegulvet (30 m2) i vores svinger dog 5-15 mm.
Vi har brugt selvnivellerende gulvspartel i det ene værelse .. men syntes det er et kæmpe arbejde, og måtte gøre det over 3 gange. (og må indrømme at gulvspartel ikke er blandt spids-kompentancerne)
Er 5-10 mm for meget at forsøge at slibe med betonsliber / høvl, og evt. afslutte med få mm. gulvspartel ?
Eller hvordan udføres dette bedst , og lettest (Hvis man gerne selv vil gøre det ;)
God dag,
Med venlig hilsen
Thomas