Hej
Jeg har i sidste weekendt lagt flydespartel i mit fyrrum. Det har stået siden sidste lørdag og dampet af.
I går malede jeg så gulvet første gang, det så fint ud. I dag da jeg gir anden gang, og det har tørret i nogle timer ser jeg desværre en plamage på gulvet, hvor malingen er totalt krakelerer nærmest.
Hvad skyldes dette? Jeg husker jeg læste et indlæg hvor en skrev at det var vigtigt at holde sig til den rigtige vand mængde i flydespartlen, og det gjorde vi til punkt og prikke. Men han skrev hvis man puttede for meget vand i, så steg gipsen i spartel blandingen til overfladen så maling ville have svært ved at binde.
Er det dette der er sket her?
Hvordan udbedre jeg det bedst muligt her fra, synes det ser liiidt træls ud :-)