Hej alle
Jeg er blevet meget nervøs!
Jeg fik lavet dette fundament lige før vinter, det er til et isoleret skur med carport.
Der blev sat 4 gevindstænger på de 2 bærende vægge ned i fundament, selve konstruktionen bliver af træ.
Men jeg er blevet super nervøs om det faktisk var nok! Og om det overhovedet er muligt at redde det nu.
Jeg vil bore ned i lecablokke og montere gevindstang til rem med lim, men kan læse mig frem til det slet ikke vil holde.
De 4 gevindstænger er meningen det er til vindtrækbånd, til rundt om de 2 limtræsbjælker.
Kunne virkelig godt bruge lidt input.