Aftryk af glasvæv i polyfiller

DLG
DLG
791 2400
Hej
Min maler har spartlet rawplugs, uden at fjerne dem eller at trykke dem ind og til sidst uden at slibe spartlingen og har bare malet det over. Der er flere af slagen og dem på billedet er ikke de værste.  
Der er ikke meget faglig stolthed over det.   

Jeg har fjernet de to rawplugs, fyldt hullerne helt op fra bunden og har slebet dem.
Jeg har også et større rundt hul i glasvævet, efter badeforhængsstangen som også er blevet malet over.  Jeg har skåret den fri og det skal også lappes.
Kan man ikke spartle væggen og trykke glasvæv mod spartelmassen, så det få det samme mønster som resten af væggen?  Ellers er spartling jo glat og ser ikke godt ud.
Jeg har prøvet at lave et aftryk med et stykke af det glasvæv som jeg har på væggen, i gips baseret spartelmasse og det vil ikke overføres og aftrykket ligner havregrød.

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kolding75
Kolding75
531 6000
Det er svært at få repareret 100%. Den metode jeg bruger, er at spartle og lade det gennemtørre for efterfølgende at fjerne overskydende spartelmasse med en fugtig klud - det er langt nemmere at ramme den rette struktur på den måde. Alternativt må du eksperimentere med at skære en firkant / cirkel af glasvævet ud og sætte et tilsvarende stykke udenpå, men det kan også ende med at blive endnu grimmere.

Hellere leje end at bo på gaden.
DLG
DLG Trådstarter
791 2400
Tak Kolding75
Jeg har brugt det med fugtig klud til sidst, for at trykke kanten af spartlingen lidt ned, men det lykkedes efter forskellige forsøg at få et "tilfredsstillende resultat"   
Det er bedre end det har været. 
Aftryk i polyfilla er blevet ok.  Ja, spejlvendt, men ok   
Jeg har lappet fordybningen efter badeværelsesstangen.  Når det bliver malet, forsvinder det, tror jeg. 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07 Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også