Hej alle,
Jeg skal til at overtage et hus, hvor sælger har været i gang med at isolerer stuen fra kælderen af. Han har sat dampspærre op på kælder siden af isoleringen. Der er ikke sat isolering op over det hele endnu.
Min plan er på sigt at få sat radiatorer op i kælderen for at holde en temperatur på omkring 15-20 grader.
Mit spørgsmål er så:
Er det nødvendigt at sætte en dampspærre op imellem kælderen og stuen når der ville komme 15-20 grader i kælderen og alm stuetemperatur i stuen?
Mvh Emil.