Jeg skal bygge badeværelse helt fra bunden i stueetage i hus. Der er en udnyttet første sal på med isolering dampspær osv.
Helst vil jeg beholde de gamle spær/loftbrædder i badeværrelset, men kan jeg overhovedet det, tænker på fugt.
Eller er jeg tvunget at lave et nyt loft så spær og loftbrædder bliver holdt ude af badeværrelset - og skal jeg ha dampspær på?