Hejsa.
Jeg har netop købt disse gamle smukke FDB stole.
Jeg har en drøm om at de skal lakeres/bejdses i en mørk farve, er vild med farven valnød eller røget eg. (Må VIRKELIG ikke ende med en rødlig farve som teak)
Men kunne godt bruge nogle fif til hvordan jeg lige gør det ordentligt og hvilken form for behandling der er bedst? 😊
Der er gammelt lak på. Jeg har været igang med en lak og maling fjerner, og slebet med korn 120 derefter, en Wauw for et stykke arbejde. Jeg gør det gerne, hvis der ikke er anden udvej, men jeg tænkte at nu hvor jeg ønskede træet i en mørkere farve, at jeg måske “spildte” en del tid ved at gøre SÅ stort et forarbejde.
Tak for svar på forhånd 😁