Hejsa
Jeg har en gammel garagebygning fra 1965, som efter planen skal renoveres med nyt tag (20 graders saddeltag), beklædning og ikke mindst en ledhejseport.
Problemet er bare at jeg mangler ca. 7cm loftshøjde til den nye port, da spærfoden er for lav.
Må man ligge en ny spærfod ovenpå den gamle (i samme dimension), fastgøre dem med nogle hulplader, og save ud i den eksisterende eller fjerne den helt, så der er plads til porten? Den gamle spærfod er blot fastgjort med 1 stort søm i hver side, så man skulle ikke syntes det holder alverden?
På forhånd tak for hjælpen :)