Hvad koster nyt gulv i badeværelset?

I forbindelse med en forsikringssag med et utæt varmtvands rør i køkkenet er der risiko for at problemet har spredt sig til badeværelset. Nærmere bestemt under badekarret. Blikkenslageren var nærmest helt sikker på at karret ryger.

Det er egenligt fint, da vi ikke har brug for karret mere. Vi tager brusebad der, men har aldrig brugt karret til andet.

Vi har mulighed for at få lavet andre ting, når nu håndværkerne er i huset, såfremt vi selv betale den del af regningen.

Vi overvejer derfor at få brudt gulvet i badeværelset op, da vi ind i mellem har problemer med afløbet fra karret. Røret går under gulvet ca. 1,5 meter til underhåndvasken.

Så vi skal have fjerne det gamle gulv, have skiftet røret og lagt nye fliser.

Jeg har google en del for at finde ud af hvad sådan en omgang koster, men er kommet til kort.

Er der nogen der kan komme med et bud på prisen? Evt. pr. kvm? Bare et overslag, ville være rart, for de priser jeg kommer frem til spændet meget vidt.

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er vist kun 1 vej. Du får overslag / tilbud fra de håndværkere der er i gang. Altså hvad koster det at lave det forsikringen skal betale og hvad er merpris for det vi ønsker. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Tænker det koster 2 dage at bryde op og køre affald m.v., 2 dage med klargøring, isolering, rionet og nye slanger, afløb m.v. - 2 dage at støbe + afretning + vådrumsmembran, 2 dage til fliser og fuge = i alt 8 dage for 2 x mænd ==> 16 mandedage af 5000 kr = 80.000 + materialer ==> ca. 100.000 kr.
Tak.

Puha! Det er lidt i stil med de højeste priser jeg har set.

Jeg vil tro der er 4 kvm.

Jeg vil selvfølgelig få et overslag.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis