Hej
Er der nogen hjælp at få, til et Gustavsberg Nordic-Duo? Det skyller fuld vandmængde på begge tryk, det rektangulære med 1+2 dråber. Jeg kan ikke gennemskue funktionen, men synes der mangler noget ved knap for lille skyl. Jeg kender ikke toilettet fra nyt.