Kan man godt sætte en nyere låsekasse i gammel dør?
Den gamle Låsekasse er en del bredere end den her ny jeg har købt, og hullerne er også placeret lidt anderledes, kan man bare bore hullet større i døren for at få den til at passe, eller skal låsekassen helst være præcis lige så stor som det hul den skal sættes i inden i døren?