Jeg har altid hørt at man ikke må sætte skabe og andre ting op af en ydervæg, fordi det kan skabe skimmelsvamp.
Jeg kom til at tænke på alle de leje lejligheder, jeg her boet i de sidste 20 år og der har køkken skabene altid været sat op af en ydervæg.
Hvordan er det klogt og hvorfor skaber det ikke problemer?
Jeg håber at på at forstå og lære, så jeg er tryg ved at stille mine klædeskabe op af en ydervæg.