Frysning af have Mathias9850 13 28-04-2023 05:48 Hej jeg har ca 300-400M2 have hvor der er gravet jordvarme ned så nu ligner det en pløjemark. Hvad skal man ha fat i for og få den fin igen ? 🙂 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
shortcut 968 9900 28-04-2023 06:58 Er der ikke reetablering med i dit tilbud om at få gravet jordvarmeslangerne ned ?Ellers få fat i en entrepenør/haveservicefirma der kan køre hele din have igennem med en stenoverlægningsfræser.- Til Juni er din have fin igen. Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Big Bam Boo 622 5450 28-04-2023 08:09 Du kører ned og lejer en mellem størrelse fræser i et par timer og får det fræst igennem.Så går du i gang med riven og jævner på det og fjerner sten undervejs.Så låner/køber du en billig tromle i jem og fix og tromler.River igen, tromler igen et par gange indtil du synes det er ok og så sår du græs i en periode hvor de lover lidt regn.Eller endnu bedre, du sår grøftekants blomster, så får du lidt liv i have og kan beslutte til næste år om du vil noget andet. Bare kald mig BBB