Du følger tråden

Knappen du følger tråden, er nu kun i trådstarterens første indlæg, og er der flere sider skal man helt tilbage, for at afmelde.
Før kom den frem lige under når man havde skrevet et indlæg..
Så ville det være enkelt af lave, vil det være super godt at få den tilbage.

For mig ville det være super, hvis man kunne slå funktionen helt fra, da jeg aldrig følger nogle tråde. Men det er jeg måske en af de få, der ikke ikke gør?
(Man kan så også gå ind under lav det selv, og tråde du følger, men også lidt en omvej)

Vi prøver igen, i morgen --
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Knappen var røget ved en fejl. Den er på igen nu.

"Følg tråden" er en meget vigtig funktion, som langt de fleste bruger. Uden den ville en del tråde gå i stå, da en stor del af brugerne ikke tjekker alle indlæg dagligt, men venter på at der kommer besked. Engang gik email-funktionen helt i stå i nogle dage, før jeg opdagede fejlen. Antal indlæg faldt drastisk i de dage.

Men du kan slå email-notifikationer helt fra, hvis det er emails du gerne vil undgå. Du kan også styre hvor ofte / hvor mange emails der må sendes. Gå ind under Notifikationer -> Indstillinger og slå emails fra dér. Så vil du stadig kunne se tråde du følger i oversigten på forsiden, som du nævner, og vil stadig få besked i topmenuen (alarm-klokken), når der er nyt.

Mvh. AllanE
Super det var hurtigt   
Email notifikationen har jeg i forvejen slået fra.

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis