et hus fra 2002 med mahogni vinduer, som jeg har overtaget nogle år siden. Jeg er ved at skifte gulvet så der er kommet trist syn omkring vinduer i ved gulvet.
Myrer har lavet ekstra isolering ved at hente masse sand ud fra :-) Der er meget tomt under vinduer og masse fugtig sand. Noget træstykker (små stykker af krydsfiner), som blev brugt til monterer vinduerne, er rådne.
Det er også lidt trist udfra.
Hvad kan jeg gøre med det? Skal der bare masse fuger i hullet? Nogle bestemte håndværkere kunne hjælpe mig?