Har et Kolonihavehus hvor der på tilbygningen er to steder hvor brædderne er gået løse/ gået fra hinanden, kan se det på billederne, kan man fikse det hved at slå nogle søm i eller andet, eller skal brædderne skiftes? Er ingen gør det selv kvinde med sådan noget og har ikke lige penge til en tømmer, har næsten lige haft en anden håndværker. Er bange for det kan regne ind.