Rimelig græsslåmaskine til OK pris

Hej jeg søger en ny græsslåmaskine. Er det muligt at finde en driftsikker maskine til pris på 1500-2000 kr ..Min have er ikke større end 200 kvadratmeter. Har ikke taget stilling til om det skal være el eller benzin. Jeg hælder dog mest til benzin. Hvorfor ved jeg ikke.. er nok bare gammeldags. Har kigget på en masse “bedst i test” med ved ikke hvor farvet eller neutrale de undersøgelser er… Kom gerne med jeres bud på en fin maskine. 
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg er godt tilfreds med sådan en Husqvarna LB 146P Benzindrevet plæneklipper men den er lidt dyrere
Skulle jeg købe i dag, ville jeg vælge en Akku maskine. Hvis nu du eks i forvejen har Bosch(eller andet) el værktøj er det jo en nem løsning. 

Bare kald mig BBB 
Jeg ville også vælge en akku maskine til så lille en have. Hvis du opbevarer batteriet indenfor, kommer den til at leve længere og uden de samme problemer som en benzindrevet i samme prisgruppe.
Den er ikke lige så kraftig som en med benzin, mn bare det at den ikke larmer så meget er det hele værd :)
Kan I komme med et bud på en konkret maskine ? Jeg har faktisk ikke noget værktøj på batteri da jeg altid låner min fars. Så jeg skal købe en maskine inkl batteri og oplader 
Skil laver nogle rigtig fornuftige akku plæneklippere, her fra Harald Nyborg, men du skal op i den store model for at den har fremtræk på hjulene. LINK
Der er en lidt bedre beskrivelse ved importøren hvor du også kan købe direkte Link
Hvis du køber plæneklipper kan du jo hen af vejen supplere med andet akkuværktøj, da du jo så har batterier og lader du kan bruge.
Der er en dansk youtuber der har lavet en film med Skil akku plæneklipper hvor han tester 

Vi prøver igen, i morgen --
Du skal også overveje hvordan du skal bruge maskinen.
Er det bare en "fodboldbane", gælder det om en så bred klippebredde som muligt.
Men har du som jeg en masse buske/træer/bænke/hjørner/bakker mm. du skal køre omkring, så er det en smallere og mere kompakt maskine du skal se dig om efter.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis