Hej.
Jeg har er 1-plans parcel, hvor jeg har noget computer/netværks udstyr monteret oppe på loftet, som ikke ligefrem nyder når temperaturen på loftet overstiger 30-40 grader.
Nu hvor vi går varmere temperaturer i møde, kan jeg jo se/mærke at temperaturen på loftet stiger temmelig meget.
Er der noget for/imod at jeg monterer et Y-stykke på en af mine taghætter, og kører en slange og en ventilator på det Y-stykke oppe på loftet for at prøve at skifte den opvarmede luft ud med noget lidt friskere luft udefra?
Nogen bedre ideer/forslag? Eller er det er helt tosset projekt?